Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Innovativ fotograf

Produkter
(logga in för att koppla)

Krutkapten

Ny medlem
Hej!

Jag letar efter en riktigt duktig fotograf som gillar att vara kreativ med sitt material. Jag ser gärna att fotografen känner sig bekväm med att retuschera bilder och göra något utöver det vanliga. Kanske gör personen i fråga om alla individer i bilden till robotar? Kanske ser bilden ut att vara tagen i rymden? Vad vet jag? Kreativitet är dock ett stort plus!

Fotograferingen är till för ett skivomslag.

Idéer finns för själva fotograferingen men vill gärna hitta någon riktigt intressant portfolio innan vi kommer så långt.

Vem är bäst lämpad för något sådant i Sverige?

Tack för svar!
 

MikaelS81

Ny medlem
Fotograf

Hej.
Jag har gått en kvällskurs på Berghs som jag slutade med i november. Där var slutuppgiften att göra ett skivomslag till en låt. Så det vore väldigt intressant att få göra ett på riktigt. Om du vill se slutresultat kan du maila mig på mikael.sandberg81@hotmail.com. Om du inte hittat någon fotograf redan.

Mvh

Mikael Sandberg
 
ANNONS