Annons

Jag har fått nog !

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Zoso

Aktiv medlem
Min e-mail är översvämmad av hat-mail från Canon ägare :(

Jag måste medge att det var roligt till en början, men när folk önskar livet av en bara för att man inte håller med Canon trollet NR:1 (Jeppe) så får det vara nog !

Jag kommer att sakna alla på forumet som vet vad dom snackar om, Martin, Magnus, Erik(Norgé), Bosse(Canon Lover) Risedal mfl...

Det är hopplöst att strida mot ett troll som har tidnigs support.

Själv är jag ägare av ett Canon F1 system i Mint condition, men det var innan dom sålde sin själ för att slå Nikon;)

På den tiden ( I slutet av 70 talet) så tillverkade faktiskt Canon bättre kameror än Nikon :)

/kent

Goodbay !

/kent bergstrom.

Zoso skrev:
Min e-mail är översvämmad av hat-mail från Canon ägare :(

Jag måste medge att det var roligt till en början, men när folk önskar livet av en bara för att man inte håller med Canon trollet NR:1 (Jeppe) så får det vara nog !

Jag kommer att sakna alla på forumet som vet vad dom snackar om, Martin, Magnus, Erik(Norgé), Bosse(Canon Lover) Risedal mfl...

Det är hopplöst att strida mot ett troll som har tidnigs support.

Själv är jag ägare av ett Canon F1 system i Mint condition, men det var innan dom sålde sin själ för att slå Nikon;)

På den tiden ( I slutet av 70 talet) så tillverkade faktiskt Canon bättre kameror än Nikon :)

/kent

Goodbay !

/kent bergstrom.

Ha ha! Är du på skämt-humör.

Det var en tragikomisk text alltihop.

/K

Forum......

Hela internet byggdes upp med forum, det fanns inga www-sidor.
Folk skrev precis som de ville utan urskiljning och det fungerade därför att de mest dåraktiga blev negligerade av alla andra.
Ungefär så är det idag men lite lugnare, Köp det...
Men att adressera mail med hot och spe ska ingen tolerera.

Vidarbefodra dessa till admin för åtgärd och kräv en åtgärd så gör du oss alla en tjänst om de blir blockade.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens Foto