Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameratips

Produkter
(logga in för att koppla)

filipholmstrom

Ny medlem
Hej!

Är sugen på att köpa en ny kamera, har kollat på EOS600D och tycker den ser ba ut. Min budget ligger på 5000kr, och utöver kameran söker jag även ett objektiv på 75-300. Finns det något paket för tillfället där en 600D (eller liknande) och ett objektiv (75-300) går att köpa för 5000kr?

Tacksam för svar,

Hej!

Är sugen på att köpa en ny kamera, har kollat på EOS600D och tycker den ser ba ut. Min budget ligger på 5000kr, och utöver kameran söker jag även ett objektiv på 75-300. Finns det något paket för tillfället där en 600D (eller liknande) och ett objektiv (75-300) går att köpa för 5000kr?

Tacksam för svar,

Personligen hade jag köpt D7000 (Nikon), ett par hundra mer (om du köper ny). Annars kan du ha en himla röta att hitta kamera + objektiv för 5k :)

ANNONS
Götaplatsens Foto