Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kortproblem i 1DX MK II

Produkter
(logga in för att koppla)

Pedrofu

Ny medlem
10) Drukenly funderade på att beställa en kaktussmoothie, men hittade istället en pakistansk bbw-tjej med öppen fitta som väntade i webbkameramodellernas chatt. Superklappande nagel i rövhålet. Live sexkameror, absurd variation, brah väst till öst, skräp som gör split.

11) Måste vara en vanlig tisdag, för den fåniga yeehaw-tjejen gnuggar vispad grädde runt den bruna fitta som är öppen som en oljelampa och skapar bandido-fantasi, streamar live sex-taggar, rent dumt och roligt, men jävla laddning, liten avtryckare.

12) Så snurrar åtta webbläsarflikar med tatuerade alt-brudar, snurrade latex-podcast-fitta-droppar, slutlig joint sprutar åt sidan, klor kramar i xxx-chattar, vuxen-kamera-integritet, du kommer att spy eller spruta riktigt snabbt, välj drilly.

Senast ändrad:
I vilken läsare? Kamerans eller en lös?
Flera kort eller bara ett?
Går det att formatera kortet i kameran, eller i en lös läsare, om det nu finns en sådan?

Hej
En vän till mig har problem med Cfast-korten i sin 1 DX MK II!

Korten känns INTE igen i läsaren.

Han kan inte heller se några bilder i kameran!
jag hade samma problem när jag var iväg på Cuba med min 1dx mkII tur var att jag hade backup på bilderna, i mitt fall var det kortet som blivit kasst fick dock ett nytt på garantin...

ANNONS
Götaplatsens Foto