Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kreativ fotobakgrund

Produkter
(logga in för att koppla)

mauel

Aktiv medlem
Hej!

I min lilla stad Falköping har vi en gång ett vårevent som vi kallar "Fest i Stad". Under detta event har kommunen ordnat mängder med attraktioner för stadens invånare att njuta av. Ett utav "attraktionerna" är ett fotobås, som jag har blivit ombedd att ha hand om. Idén är att sätta upp en flashig bakgrund och ta några enkla bilder. Har kollat runt lite efter bakgrunder, med föga resultat.

Vet ni var man kan få tag på detta? Är väldigt tacksam för alla förslag!

Bifogar två exempel på bakgrunder de vill att jag ska ha.

Bilagor

• bild.jpg
    bild.jpg
    26.8 KB · Visningar: 435
  • bild2.jpg
    bild2.jpg
    15.4 KB · Visningar: 429
Hej!

I min lilla stad Falköping har vi en gång ett vårevent som vi kallar "Fest i Stad". Under detta event har kommunen ordnat mängder med attraktioner för stadens invånare att njuta av. Ett utav "attraktionerna" är ett fotobås, som jag har blivit ombedd att ha hand om. Idén är att sätta upp en flashig bakgrund och ta några enkla bilder. Har kollat runt lite efter bakgrunder, med föga resultat.

Vet ni var man kan få tag på detta? Är väldigt tacksam för alla förslag!

Bifogar två exempel på bakgrunder de vill att jag ska ha.

Hej Emanuel, kul att träffa på dig här Misstänker att du redan kollat här, men om inte så kan du kika in på kaffebrus.nu på länken nedan, "längst ner" finns lite mer kreativa bakgrunder som du efterfrågar :)

http://www.kaffebrus.nu/bakgrunder-upphangning-g8.html

Hej Emanuel, kul att träffa på dig här Misstänker att du redan kollat här, men om inte så kan du kika in på kaffebrus.nu på länken nedan, "längst ner" finns lite mer kreativa bakgrunder som du efterfrågar :)

http://www.kaffebrus.nu/bakgrunder-upphangning-g8.html

Hej Benjamin! Säger detsamma! :)

Tack för tipset, ska se om jag kan hitta något som passar :)

Tryck upp en fototapet och smäll fast den på en mdf-skiva. Job done :)

Ja, det är ju rätt smidigt :) Får se hur det blir :)

ANNONS