Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leverans av bilder och USB-minne

Produkter
(logga in för att koppla)

gunnargren

Aktiv medlem
Hur levererar ni utskrifter och USB-minnen eller om ni fortfarande använder dvd-skivor till er era kunder? När jag tidigare fotograferat barn och familjer har jag levererat utskrifterna i vanligt vitt kuvert, och högupplösta bilder via dropbox och det känns inte riktigt kul. Går att göra snygga fotoböcker, men som sagt osäker hur jag ska göra när det är enskilda utskrifter.

Hittade den här sidan för usb-minnen, mimeo, men vet inte om det är värt pengarna eller om det finns fler liknande företag som någon testat.

usb-minnen i trä från dealextreme, 60-70kr st, 4gb eller 8gb för nån tjuga mer.
stämpel med namn och logotyp från etsy, 250kr
vit kartong jag stämplar med logotyp och ev andra festliga stämplar med bläckdynor i olika färger.
lite kvadratiska utskrifter med natursnöre löst knutet runt.

så totalt innehåll: utskrifter, usb-minne, visitkort, faktura och a6 flyer med reklam om andra fototjänster.

lite sugen på att börja använda www.ricestudiosupply.com men det får bli ett senare projekt.

usb-minnen i trä från dealextreme, 60-70kr st, 4gb eller 8gb för nån tjuga mer.
stämpel med namn och logotyp från etsy, 250kr
vit kartong jag stämplar med logotyp och ev andra festliga stämplar med bläckdynor i olika färger.
lite kvadratiska utskrifter med natursnöre löst knutet runt.

så totalt innehåll: utskrifter, usb-minne, visitkort, faktura och a6 flyer med reklam om andra fototjänster.

lite sugen på att börja använda www.ricestudiosupply.com men det får bli ett senare projekt.

Tack, ska kolla på det.

ANNONS
Götaplatsens Foto