Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Månadens tema?

Produkter
(logga in för att koppla)

cwe

Aktiv medlem
En idé som jag indirekt fick från Åsa Rosenberg,
skulle det inte kunna vara kul om fotosidan crew satte ett "tema" varje månad? (Åsa nämnde att photosig har sådant.)

Inget som man måste följa givetvis, utan bara för att inspirera och ge oss nya "problem" att brottas med! (Hur fotografera/illustrera "ljudet av en fiol", exempelvis?)

Det behöver ju inte mynna ut i något slags tävling, då det ju är tämligen arbetskrävande för vår kära crew, men funka lite på samma sätt kanske?

En bra/dålig idé? Tillrop, burop, utrop?
-Christian

Tillrop!

Helst vill vi att det skulle vara en tävling, och vi har lite lösa boliner på gång för en sådan med detta upplägget.

Jag hade i början också en idé om Hemläxa som skulle vara lite liknande detta. Jag har inte hunnit driva detta. Men jag skall ta tag i det!

David,
vad kul, blir nyfiken.

Jo, jag såg det där med "hemläxan" någon gång. Fast det är säkert svårt att hitta på teman/uppgifter som ligger på rätt nivå...

Väntar med spänning på era tilltag!

-Christian

ANNONS
Götaplatsens Foto