Sten Ch
Aktiv medlem
Jag tänker köpa en ny mellanlagringsenhet på minst 40 Gb.Skaffade en Flash Trax för flera år sedan, men den har jag spolat. Så köpte jag en Compact Drive och den var så nära idealet jag kan komma. Ingen mp3 och annat onödigt, inte ens bildvisning. En lagringsenhet helt enkelt. Perfekt. Men så pajade uttaget till CF-kort och jag får inte tag i en ny. Sluat tillverka, påstås det. Men nu behöver jag en bra, pålitlig enhet inför en långresa.
Har funderat på Canons egen. Så finns det Sony. Och på nätet hittade jag en i USA som heter Wolverine och som var vettig i pris.
Jag lutar mest åt Canon M80, även om den är dyr. Känns pålitlig tack vare namnet. Men jag vet inget om den.
Någon som har erfarenhet av den eller någon annan bra mellanlagringsenhet som kan komma med tips?
Har funderat på Canons egen. Så finns det Sony. Och på nätet hittade jag en i USA som heter Wolverine och som var vettig i pris.
Jag lutar mest åt Canon M80, även om den är dyr. Känns pålitlig tack vare namnet. Men jag vet inget om den.
Någon som har erfarenhet av den eller någon annan bra mellanlagringsenhet som kan komma med tips?