Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mjukvaran till K100D

Produkter
(logga in för att koppla)

Obbe

Aktiv medlem
Hej hopp!

Köpte just en beg. K100D, måste bara säga att mer prisvärd dslr får man leta efter.

Nu till saken, det följde inte någon mjukvara med i köpet, cd-romen var bortslarvad. Sitter nu här med en bunt .pef filer som jag inte kan öppna. Kan någon vänlig själv bistå med en säkerhetskopia av medföljande mjukvara månne?
Jag står för ev. kostnader såklart!

Tack!

"Pentax is pleased to announce that Photo Browser 3.12 and Photo Laboratory 3.12 are now available, free of charge, to previous owners of the Photo Browser/Laboratory software."

Det är bara en update till den medföljande versionen. För att inst. krävs en tidigare version installerad eller på cd.

...någon?

Jag skickar gärna en kopia av min softwareskiva. Gå bara in på min sida och skicka din adress.

Länken ovan var nog en komplett installation, jag har aldrig behövt CD:n när jag installerat Pentax mjukvara på nån maskin...?
Typ på min bärbara...

ANNONS
Götaplatsens Foto