Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
musik i powerpoint
- Trådstartare annizz
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
powerpoint och alla MS produkter är känsliga för vilka ljudformat som läggs in i deras program, precis som du säger så vill PP ha *.WAV filer
funkar även med mp3 tror jag...
Det du måste göra är att sakffa ett fristående ljudprogram som kan konvertera ljudfilen.
Eftersom jag arbetat med ljudredigering innan så använder jag ett program som heter Sony Soundforge och kan väl liknas med photoshop för bilder.
I detta program kan du öppna i princip alla ljudspår och spara om dom i det format du vill ha det. Skulle det inte alls lösa sig för dig så får du skicka filen till mig så kan jag konvertera den åt dig.
funkar även med mp3 tror jag...
Det du måste göra är att sakffa ett fristående ljudprogram som kan konvertera ljudfilen.
Eftersom jag arbetat med ljudredigering innan så använder jag ett program som heter Sony Soundforge och kan väl liknas med photoshop för bilder.
I detta program kan du öppna i princip alla ljudspår och spara om dom i det format du vill ha det. Skulle det inte alls lösa sig för dig så får du skicka filen till mig så kan jag konvertera den åt dig.