Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Några vänliga frågor

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Några vänliga frågor som sagt
Det går inte längre att koppla FB till Fotosidan, varför?
Det går heller inte att dela några bloggar, varken med Safari, Firefox ellerExplorer. Varför
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Facebook har ändrat och skruvat åt sin koppling. Vi har lämnat och uppdaterar vår information mot dem men inte fått godkänt ännu. Under tiden har Facebook stängt kopplingen. Lite surt men borde lösa sig snart. Manuell delning borde funka under tiden. Dvs kopiera fotosidan-länken och klistra in i inlägg på Facebook.
 

J O Härnström

Aktiv medlem
Facebook brukar strula då och då. Efter någon dag brukar det lösa sig.
Jag har ibland haft problem med att länka videos från youtube till FB.
Någon gång även problem med länkar härifrån FS. Men plöstligt fungerar det igen.
 

Khalad

Aktiv medlem
Facebook har ändrat och skruvat åt sin koppling. Vi har lämnat och uppdaterar vår information mot dem men inte fått godkänt ännu. Under tiden har Facebook stängt kopplingen. Lite surt men borde lösa sig snart. Manuell delning borde funka under tiden. Dvs kopiera fotosidan-länken och klistra in i inlägg på Facebook.
Tack för svar, bara att se tiden an alltså!
 

Khalad

Aktiv medlem
Några vänliga frågor som sagt
Det går inte längre att koppla FB till Fotosidan, varför?
Det går heller inte att dela några bloggar, varken med Safari, Firefox ellerExplorer. Varför
Facebook brukar strula då och då. Efter någon dag brukar det lösa sig.
Jag har ibland haft problem med att länka videos från youtube till FB.
Någon gång även problem med länkar härifrån FS. Men plöstligt fungerar det igen.
Den här gången har FB-kopplingen nog legat nere uppåt en månad.....
 

Khalad

Aktiv medlem
Facebook har ändrat och skruvat åt sin koppling. Vi har lämnat och uppdaterar vår information mot dem men inte fått godkänt ännu. Under tiden har Facebook stängt kopplingen. Lite surt men borde lösa sig snart. Manuell delning borde funka under tiden. Dvs kopiera fotosidan-länken och klistra in i inlägg på Facebook.
Nu syns åtminstone dela- och gilla-knapparna om man använder Explorer men delaknappen funkar inte, man får svaret att "Den här appen är inte konfigurerad." Tycker det är en påtaglig nackdel att inte kunna dela bloggarna. Jag lägger in länken manuellt och också en bild manuellt men flertalet klickar bara på bilden och går inte vidare via länken. Jag delar vanligen med lokala FB-sidor och har där betydligt sämre kontakt än normalt. Vore tacksam om du kan indikera när du tror det är löst. Hälsn/ Björn
 
ANNONS