Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

National Geographic + Nikon D700

Produkter
(logga in för att koppla)

exzrael

Aktiv medlem
Hej alla glada.

Har alltid tyckt att väskorna från National Geographic är grymt snygga och med rabatter på dessa så slog jag till. En ryggsäck av modell medium fick det bli och primärt rör det sig om en Nikon D700 med batterigrepp, tre objektiv (85, 50, 28) och blixten SB-900 som ska få plats.

Givetvis klickade det rejält i tankeverksamheten så först nu i efterhand kom jag på att skriva här. Någon här som har erfarenheter av väskor från National Geographic och kommer mina grejer få plats utan problem? Kom gärna med förslag på andra märken och modeller om ni har bra tips.

Tack på förhand.

Hej alla glada.

Har alltid tyckt att väskorna från National Geographic är grymt snygga och med rabatter på dessa så slog jag till. En ryggsäck av modell medium fick det bli och primärt rör det sig om en Nikon D700 med batterigrepp, tre objektiv (85, 50, 28) och blixten SB-900 som ska få plats.

Givetvis klickade det rejält i tankeverksamheten så först nu i efterhand kom jag på att skriva här. Någon här som har erfarenheter av väskor från National Geographic och kommer mina grejer få plats utan problem? Kom gärna med förslag på andra märken och modeller om ni har bra tips.

Tack på förhand.

Hej.

Jag har en ryggsäck i storlek medium från National Geographic och nästan samma saker som ska få plats. D700 med batterigrepp, 85:a 50:a 35:a sb600. Problemet är batterigreppet monterat på kameran. Jag brukar inte ha batterigreppet på men när jag har det så får jag lägga kameran ner med objektivet pekandes mot öppningen utan mutljusskyddet på (Hoppas du förstår hur jag menar). Att få plats med objektiven och blixten du har ska gå bra.

Jag tycker precis som du att dom är snygga men så här i efterhand skulle jag nog inte köpa den i medium iallfall. Jag klarar mig för jag har nästan aldrig greppet monterat på kameran!

Mvh Daniel

ANNONS
Götaplatsens Foto