Annons

Nikon D4s helt låst?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ola Rockberg

Aktiv medlem
Vill inte vakna efter semestern. Min Nikon D4s är helt låst. Inte ett enda reglage funkar. Den startar och övre displayen lyser men sedan händer ingenting. Den får ström. Märkligt - har jag låst nåt ofrivilligt eller vad kan ha hänt? Huset har legat instäng hela sommaren. Har inte rört det ... knepigt?

Vill inte vakna efter semestern. Min Nikon D4s är helt låst. Inte ett enda reglage funkar. Den startar och övre displayen lyser men sedan händer ingenting. Den får ström. Märkligt - har jag låst nåt ofrivilligt eller vad kan ha hänt? Huset har legat instäng hela sommaren. Har inte rört det ... knepigt?

Kameran hoppade igång igen när jag tog ut mitt minneskort ... Extreme PRO 64 CF. Det är tydligen korrupt och låste hela kameran. Nästan nytt minneskort ... märkligt ... känner någon igen detta?

Vad hände, har du fixat kameran?

Eftersom kameran fungerade först, och sedan slutade fungera när du tog fram den, kanske det är något annat än böjda pinnar eller? För det är svårt att böja pinnarna om kameran inte används tänker jag.

Vad hände, har du fixat kameran?

Eftersom kameran fungerade först, och sedan slutade fungera när du tog fram den, kanske det är något annat än böjda pinnar eller? För det är svårt att böja pinnarna om kameran inte används tänker jag.

Kameran funkar med andra minneskortet. Jag har inte hunnit göra nåt åt den ännu. Dessutom lite svårt från Åre. Överväger väl att lämna in den och få den kontrollerad/lagad.

ANNONS
Götaplatsens Foto