niklas_b
Aktiv medlem
När man dubbelkickar på en bild i ViewNX öppnas den i helskärmsläge och det verkar inte gå att få programmet att inte maximera rutan. Tidigare när jag använde två skärmar var det helt ok, tumnaglarna och navigeringen på den ena skärmen och stora bilden på den andra men nu när jag använder en 30 tums skärm är det fullständigt värdelöst. Det enda man kan få är en rad med tumnaglar över stora bilden men inte mera - eller finns den möjligheten bara att jag inte hittar den?
Nu är det så illa att jag inte gallrat bilder sedan jag köpt den stora skärmen för att det blivit så bökigt.
F.ö. kan jag passa på att skicka en tistel till alla hemsides- och programmakare som inbillar sig att de måste maximera fönstrena. Det resulterar numera i "stäng" och fortsätt med något annat...
Någon som kan upplysa mig om att jag har fel och det finns nån vettig inställning i View NX ändå?
Tack på förhand!
Nu är det så illa att jag inte gallrat bilder sedan jag köpt den stora skärmen för att det blivit så bökigt.
F.ö. kan jag passa på att skicka en tistel till alla hemsides- och programmakare som inbillar sig att de måste maximera fönstrena. Det resulterar numera i "stäng" och fortsätt med något annat...
Någon som kan upplysa mig om att jag har fel och det finns nån vettig inställning i View NX ändå?
Tack på förhand!