Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny skanner från Canon

Produkter
(logga in för att koppla)

orjanc

Aktiv medlem
Hej!
Har tänkt att köpa mig en ny skanner och har titta på CanoScan 9950F men hittade ingen återförsäljare så jag ringde till Canon och frågade och då visade det sig att den har utgått men att det är nya modeller på väg. Är det någon som känner till något om detta och om det finns någon modell som kan klara av 120-film?

Intressant, det verkar som priset ligger runt 2000:- fågan är om det kommer en storebror till denna också eller om Canon nöjer sig med denna. Jag får avvakta ett tag och annars får det bli en Epson istället men vi har en V700 på fotoklubben och negativhållarna gör mig minst sagt nervös. sladdrigt och eländigt men jag hittade de här på nätet som kanske kan hjälpa upp det hela men det blir lite dyrt tycker jag http://www.betterscanning.com/ men å andra sida är jag innerligt trött på prylar som inte fungerar.

Är det någon som har handlat av Doug?

ANNONS
Götaplatsens Foto