Annons

Pocket Wizard jävlas med mig!

Produkter
(logga in för att koppla)

danielll

Aktiv medlem
Okej, jag erkänner. Jag är ingen tekniknörd eller bruks-läsare av stora mått. Därför vänder jag mig till er.

Teknik ska bara funka när det ska användas tycker jag. Därför har jag en fråga till er Pocket Wizard-användare.

Frågan jag har är:
Varför kan jag inte få samma hastighet på den fjärrstyrda kameran (som fjärrstyrs med PW:n t ex bakom ett fotbollsmål), som man får på den kameran man håller i och trycker på avtryckaren när PW:n sitter på huset? Tar man av PW:n från huset och trycker själv, så går det för fullt - varför?

Hjälp mottages tacksamt..

För bilder kolla min blogg här:
http://www.fotosidan.se/blogs/fotomixbloggen/18573.htm
 
ANNONS
Götaplatsens Foto