Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Poolernas startsida - kan man dela upp klotter och blogginlägg?

Produkter
(logga in för att koppla)

gatosi

Aktiv medlem
Hej på er som har hand om sidan!

I GF-poolen uppstår det inte för första gången lite irritationer över att blogginlägg av enskilda medlemmar blandas med klotterplankets meddelanden. Irritationen är ännu större när det råder lite olika åsikter om blogginläggens relevans för poolen om man säger så.
Jag har för mig att man även i andra pooler inte var riktigt glad över att blogg och klotter blandas på startsidan i en pool.
Finns det någon möjlighet att åtminstone skapa två olika frames för klotter och blogg, om båda nu måste finnas på startsidan? Gärna klottret längst uppe, blogginläggen därunder.
Hälsningar
Katja

Hej på er som har hand om sidan!

I GF-poolen uppstår det inte för första gången lite irritationer över att blogginlägg av enskilda medlemmar blandas med klotterplankets meddelanden. Irritationen är ännu större när det råder lite olika åsikter om blogginläggens relevans för poolen om man säger så.
Jag har för mig att man även i andra pooler inte var riktigt glad över att blogg och klotter blandas på startsidan i en pool.
Finns det någon möjlighet att åtminstone skapa två olika frames för klotter och blogg, om båda nu måste finnas på startsidan? Gärna klottret längst uppe, blogginläggen därunder.
Hälsningar
Katja

Jag har för ett tag sedan ställt nästan samma fråga i tråden http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=138762 utan att få någon respons. Kan det vara så att det här är fel tråd att ställa frågan i? Kanske är det i "Funktionsförslag" som frågeställningen ska puffas fram?
/Nonno

ANNONS
Götaplatsens Foto