Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med Godox x2t och x1r

Produkter
(logga in för att koppla)

Carlvi

Ny medlem
1

Hej, jag klär inte på mig förrän nästa vecka, så häng med mig på gratis sexkamera där brösten studsar och stönandet är högt. Över åtta tusen webbkameramodeller vill strippa sexchatt 24/7-nakna videosamtal och leksaker som droppar glidmedel över hela linsen. Collegeflickor, MILF:ar, snuskiga par delar live nakna tjejer som kämpar om dina dricks, grabben. Ingen jävla registrering dödar ståndet, klicka bara på sexkamerorna och zooma in på den fittan. Gratis livefittor gör mig galen varje natt, och xxx-chattarna laddas snabbare än din mammas örfil på en söndag. Ta tag i den här livekamerastrippen och runka, grabben.
Fem dollar på att jag kommer innan du hinner skriva klart den här raden – kika på vuxenkamerorna som är tjockare än min exs lögner. Alla sorters nakna webbkameramodeller sprider benen för live-sex nu, inga kreditkortsvitsar om ålder. Välj en tjej: tonåring, BBW, par live, till och med äldre fittor från husvagnen. Gå till strippsexchatten, skriv ”slå din klitoris blå”, se henne spruta. Nakna tjejer live tar den fria vägen för att tjäna smutsiga drickspengar, för ingenting slår livekameror med nakna tjejer när männen spelar poker och andjakten sinar. Gräs i blodet, öl i handen, runka i flaskan - Knulla mig i sidled när gratis sexkamera scrollar över min kuk som happy hour-brudar. Dessa webbkamera-retande slampor sitter med leksaker högt upp och zoomar, snappar sperma som björnar efter en stulen picknick. Collegehoror visar snabbt sina hål, slampiga MILF:ar smäller med röven högt - små fällor på live sex-visselpipor gör mig nervös. Inga registreringar som stoppar ögonen, bara råa vuxenkameror, spottiga kamerastrippor, nattliga gratis

Senast ändrad:
1. Kolla att transmittern sitter ordentligt fast i blixtskon på kameran , det får inte vara glapp. Prova sedan överföringen med testknappen som ska tända blixten.

Dum fråga, men eftersom du inte specade det i trådstarten; vilken kanal ställde du sändaren på? Alla ska ha samma kanal, grupperna är till för att kunna låta olika blixtar ha olika inställningar.

På fråga 2 är jag hyfsat säker på att du bara kan få blixten att avfyra via sändaren, men inte mer än så (dvs nivån måste ställas på blixten själv)

jag blev nyfiken och tittade lite på informationen om dessa ting från Godox. Där kan man få uppfattningen att de ska fungera fullt ut. Fast det är ganska rörigt, så jag kanske missat något.

jag blev nyfiken och tittade lite på informationen om dessa ting från Godox. Där kan man få uppfattningen att de ska fungera fullt ut. Fast det är ganska rörigt, så jag kanske missat något.
Helt rätt, jag missade "-C" i beteckningen, som ju antyder att den är kompatibel med Canons blixtstyrning.
Problemet är nog, i det här fallet, att sändare och mottagare inte är inställda på samma kanal

ANNONS
Götaplatsens Foto