Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Radannons i tidningen Foto - billig optik

Produkter
(logga in för att koppla)

AJä

Aktiv medlem
Hej
Jag har i flera nummer av tidningen Foto sett annonsen där en kille i Stockholm säljer enormt billig Canonoptik. Exempelvis så säljer han EF 70-200 f/2,8L för 11995:- och dessutom kan priset, enligt annonsen, diksuteras. Allt ska vara nytt med garanti. Vad är själva haken? Är det piratoptik? Jag läste i någon annan tidning att det förekommer en massa pirat-orginal-optik. Hur det är med optiken i annonsen i Foto låter jag dock vara osagt.

Har pratat med honom, och han importerar den från USA när han är där i jobbet. det är billigt för att du inte får den med en gång, men piratgrejjer säger han att det inte skall vara.

Det är full garanti på alltsammans!

Han har ju anonserat i iaf två år varje nummer, så om det vore en skojjare, så skulle nog djungeltrumman gå...?
FOTO skulle säkert inte vilja ha honom som annonsör där iaf ?

Det är riktiga grejer han säljer,har själv köpt blixt och optik av honom.(med garanti).Det brukar ta en månad men det spelar ingen roll om man spar flera tusen på en optik.

Köpte en EOS 30 av honom för ca 6 månader sedan. Den hade han hemma och det tog bara 3-4 dagar innan jag hade den. Billigt och smmidigt. Kan inget annat än rekommendera.

//Jocke

ANNONS
Götaplatsens Foto