Annons

Sälja defekt kamera

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej, för det första vet jag inte om min tråd hamnade rätt...

Men saken är den att jag har köpt en ny kamera och vill sälja min lite lätt defekta gamla kamera. Finns det någon man kan vända sig till för att sälja den? Som kanske repar upp dom och säljer dom vidare i sin tur.

Det som trasslar är autofokus på originalobjektivet samt att kontakterna mellan kamerahus och objektiv är lite glappa, blixten har också krånglat.

Är inte intresserad av några fantasisummor.

Utrustningen som följer med är objektivlock, linslock, kamerahuslock, alla sladdar, originalkartong och batteri. Kan även låta en kameraväska modell mindre följa med samt ett Tamron 70-300, seg och ljudlig autofokus men tar helt okej bilder i bra förhållanden.

Hej, för det första vet jag inte om min tråd hamnade rätt...

Men saken är den att jag har köpt en ny kamera och vill sälja min lite lätt defekta gamla kamera. Finns det någon man kan vända sig till för att sälja den? Som kanske repar upp dom och säljer dom vidare i sin tur.

Det som trasslar är autofokus på originalobjektivet samt att kontakterna mellan kamerahus och objektiv är lite glappa, blixten har också krånglat.

Är inte intresserad av några fantasisummor.

Utrustningen som följer med är objektivlock, linslock, kamerahuslock, alla sladdar, originalkartong och batteri. Kan även låta en kameraväska modell mindre följa med samt ett Tamron 70-300, seg och ljudlig autofokus men tar helt okej bilder i bra förhållanden.

skriv en annons på annonsmarknaden, detta är forum och inte någon försäljningssite

Vad menar du är felet med att, på ett forum, fråga var man kan vända sig för att sälja den?

TS. Skriv ner alla defekter noggrant, rubriksätt den som defekt och langa upp den på tradera?

Defekterna kan jag skriva ner noggrant, men jag kan inte med Tradera... Vill inte hålla på med en massa annonserande helst utan bara bli av med den :S

ANNONS
Götaplatsens Foto