Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Skriva ut tapeter för garderobsdörrar?

Produkter
(logga in för att koppla)

wfrank

Aktiv medlem
Jag har tänkt klä sonens trista vita garderobsdörrar med något roligare. Det blir sannolikt inte fotografier, men jag tänkte göra något slags collage av några av hans favoritfigurer (handlar mycket om Nintendos Mario, Luigi osv :).

Det är 4 garderobsdörrar, 210 cm höga och 57 cm breda.

Någon som känner till någon firma som kan sånt här? Ska det vara papperstryck som man klistrar på dörrarna, eller finns det något smartare rent av självhäftande som är någorlunda enkelt att få upp på ett bra sätt?

Tacksam för tips! Firman får gärna ligga i Stockholmsområdet.

Det finns en massa firmor som säljer fototapeter -- men jag gissar att de flesta är återförsäljare åt samma tillverkare... Priset brukar ligga på 300-400 kr/kvm. Googla så hittar du mer info!

Tack Erland. Ja, det fanns ju rätt gott om firmor som ägnar sig åt sånt så jag ska kontakta någon/några efter helgerna och hitta bästa sätt.

ANNONS
Götaplatsens Foto