Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Spontant , Plåta lite på lördag ?

Produkter
(logga in för att koppla)

-Ale

Aktiv medlem
Tjo alla ,
Tänkte plåta lite på lördag elelr söndag om det blir juste väder , tönkte lite gatuplåtning o arkitektur ..Finns det intresse ?

nappa på nu förfadrans!
Var inte rädda för vädrets krafter :D

Mvh Ale
 

-Ale

Aktiv medlem
11:00 stortorget

Jag drar ut vid 11 , kommer stå vid stenen på Stortorget kl 11:00 , drar 11:10 om ingen kommer :D
Jag vet att det är tidigt haha , men sova kan man göra någon annan gång :D
KOm igen nu !

Mvh Ale
 

Danyael_X

Aktiv medlem
kan inte, jag ska sitta på UB och läsa Visual Culture av Sturken & Cartwright. Måste läsa ut hela skiten innan Tisdag då jag har munta på den och Steve Bukatmans bok om Bladerunner.

Annars hade det varit intressant..

C.
 

-Ale

Aktiv medlem
Tack för tipset Christer ! . .
Dock ganska långt ifrån min fotostil dock hehe . .
För min del är det gatufoto med hyperfokal som gäller :D

Mvh Ale
 

kejsaren

Medlem
Hej

Blev det någon uppslutning? bor i Lund och hänger gärna med (en annan gång). Har förstått att BLund har haft studiofotografering. Är det liknande på G igen?
 

-Ale

Aktiv medlem
Njea , det blev bara jag . Hade varit kul med sällskap men däremot plåtar man bättre i sällskap med sig själv :D ..

Det har stått ganska stilla på sistonde , vi var några för någon månad sedan som hade en bildträff , men på fotograferingsfronten har dett som sagt stått ganska stilla . .

Mvh Ale
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Jag pluggar som en dåre just nu men fler bildträffar med fika ställer jag alltid upp på!

har lite kul bilder jag kan ta med till skillnad från sist. Utställningen är ju över sen en tid till baka...

Tänkte ställa mig i helgen och soppa lite TriX som ligger och väntar på framkallning...

C.
 
ANNONS