Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

STOR glasskiva?

Produkter
(logga in för att koppla)

lapg

Aktiv medlem
Jag ska trycka upp en bild som är 200x50cm och har lite funderingar. Jag tänkte mig så smal/liten ram som det är möjligt, men sedan kommer problemet med glas eller plastglas!

Bor i Malmö och har hört med ett par ställen som kan hjälpa mig. Det ena stället säger att det kommer att kosta runt 3000:- för hela kalaset och det andra stället säger att dom inte kan ordna fram varken glasskiva eller plastglas i den storleken, men dock hjälpa till med inramningen. Alltså måste jag då ordna fram det själv på något sätt.

Undrar också, kommer det inte att bli för tungt med riktigt glas på en så stor ram? Och är det dessutom någon som vet någon leverantör runt Malmö som kan antingen rama in så stora bilder (inkl. glas eller plastglas), eller någon som kan tillverka glas eller plastglas i den storleken till mig?

P.s Hoppas såklart på ett pris billigare än 3000:-:)

Hoppas på svar - Lena

ANNONS
Götaplatsens Foto