Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stora förändringar!

Produkter
(logga in för att koppla)
Igår spenderade jag några timmar åt att redigera en gammal bild som legat och skräpat i en mapp i några månader. Det var pillrigt som sjutton, men jag blev faktiskt rätt nöjd, speciellt med tanke på att jag inte hade några planer på att göra så mycket med den från början; jag tog bort alla irriterande gosedjur och tog bort ena väggen och gjorde det hela - tycker jag själv, åtminstone - mer enhetligt, så att säga.
(Obs! Texten i mitten la jag dit för att påminna mig själv om att arbetet med bilden inte är klart än, så den kan ni strunta i om ni vill.)

Bra eller inte - det blev i vilket fall väldigt stor skillnad, och det skulle vara skoj att se fler såna här lite större projekt med stor förändring som slutresultat. Har ni några som ni vill dela med er av?

Slutresultatet: http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=960288&target=_blank#

Originalbilden:

Bilagor

• originalbild 2.jpg
    originalbild 2.jpg
    53.9 KB · Visningar: 183
ANNONS
Götaplatsens Foto