Annons

Tamron 17-50 efter fokusjustering

Produkter
(logga in för att koppla)

Mitchy

Aktiv medlem
skickade för ett tag sedan in 400D + tamorn 17-50 på fokusjustering då bilderna innan var otroligt softa.
Bilder efter justering finns här. Med stativ och spegeluppfällning samt timer. vad tycker ni, tumme upp/ner? Jga ahr själv blivit skärpeblind efter att ha testat objektivet som jag haft så myckey krångel med.

Konverterade i DPP.

http://forum.fotointresse.se/viewtopic.php?id=7233

Om jag inte får länka så tar jag bort det!
 
Sök på fokusfel eller fokusark, så hittar du säkert trådar som visar hur du skall gå tillväga för att göra ett riktigt fokustest.

/kent
 
ANNONS
Götaplatsens Foto