Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tillbaka till sida 1?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kijana

Aktiv medlem
Med Fotosidan som startsida (ja, jag är nere i träsket ordentligt) så får jag se förstasidan mer än en gång per dygn. Men när jag loggat in på FS, travat runt bland olika sidor och av någon anledning vill läsa artiklar eller av någon annan anledning glutta på indexsidan, ja då är det svårt att hitta tillbaka. I menyerna finns inte förstasidan kvar som alternativ att klicka på, vilket jag nu föreslår att det "rättas till".
Upptäckte att man kunde komma till indexsidan genom att klicka på logon, men det är nog inte självklart för alla, än mindre uppenbart att man kan göra så.

Vi tog beslut vid senaste designändringen att alla borde vara vana vid att loggan skulle innebära tillbaka. Det var inte ett helt enhälligt beslut. :)

Tyvärr tror jag inte vi får in en Hem/Start i menyn just nu.

ANNONS
Götaplatsens Foto