Annons

Undervattenshus till filminspelning?

Produkter
(logga in för att koppla)

Strangelove

Medlem
Hej alla glada!

tänkte fråga om det är någon som har ett undervattenshus till Nikon D3s. Vi ska Spela in en kortfilm med denna kamera. Försöker få tag på någon som kan tänka sig att hyra ut ett undervattenshus till en rimlig kostnad :)

har sett att MDX-D3 skulle vara något för denna kamera, dock går den inte att hyra:( Har varit i kontakt med yfo bla.

Känner ni någon som har en liknande produkt hör av er till mig på mail: [email protected] eller slå en pling på: 070-4811653

/ Nima

Om du inte får någon kontakt här kan du testa att slänga ut frågan på www.dykarna.nu, stor dyk community i Sverige, nån kanske sitter på ett UV Hus för D3s där, själv har jag bara för D200:an.

Om jag inte missminner mig så Fotar Alex Dawson med D3, det huset kanske passar D3s oxå, han finns iallafall även här på fotosidan.

Lycka till

//Mikael

Tack för tipset

Om du inte får någon kontakt här kan du testa att slänga ut frågan på www.dykarna.nu, stor dyk community i Sverige, nån kanske sitter på ett UV Hus för D3s där, själv har jag bara för D200:an.

Om jag inte missminner mig så Fotar Alex Dawson med D3, det huset kanske passar D3s oxå, han finns iallafall även här på fotosidan.

Lycka till

//Mikael

Tack för tipset... blir nog inte inspelning med Nikon Kameran, då vi märkt att den inte presterar bra när den är i snabb rörelse. Blir nog att hyra en Red kamera :)

ANNONS
Götaplatsens Foto