Annons

Uppgradera CS4 student

Produkter
(logga in för att koppla)

Lars Johnsson

Aktiv medlem
Var uppgraderar man en student version billigast och bäst "Adobe Photoshop CS4 Extended"
Har t.ex. sett att det är ganska mycket billigare att ladda hem från England istället för Adobe Sverige.

Sök i forumet fågan har besvarats tidigare.

Det är så att du kan inte uppgradera från CS4 student till CS5.
Du köper helt enkelt en ny CS5 student. Det är billigare än att uppgradera en vanlig CS4 till CS5.

Moderskeppet har en bra guide på hur du handlar studentversionen och vad det kostar att handla på olika ställen.

Moderskeppet har en bra guide på hur du handlar studentversionen och vad det kostar att handla på olika ställen.

Och där står det att studentversionen går att uppgradera. ;)
Nu har de iofs uppdaterat informationen till CS5, men jag har för mig att det skulle gå att uppgradera CS4 också, men jag ska inte svära på det.

Numera verkar det som att det går att uppgradera från Extended till vanlig vilket inte gick förut (åtminstone officiellt i webshoppen).

Senast ändrad:
Sök i forumet fågan har besvarats tidigare.

Det är så att du kan inte uppgradera från CS4 student till CS5.
Du köper helt enkelt en ny CS5 student. Det är billigare än att uppgradera en vanlig CS4 till CS5.

klart att det går att uppgradera sin student version. Och det skriver ju moderskeppet också. Så fort du uppgraderat så är det ingen student version heller.

Och där står det att studentversionen går att uppgradera. ;)
Numera verkar det som att det går att uppgradera från Extended till vanlig vilket inte gick förut (åtminstone officiellt i webshoppen).

Jag såg också det när jag tittade på Adobes website. Klart intressant eftersom det bara är den vanliga versionen som jag behöver använda

Sedär. Då har de ändrat sig sen jag läste sist.
Får hålla koll på hur lång tillbaka man kan uppgradera så kanske jag ska uppgradera min CS4 till CS7 eller liknande när den kommer :)

Sedär. Då har de ändrat sig sen jag läste sist.
Får hålla koll på hur lång tillbaka man kan uppgradera så kanske jag ska uppgradera min CS4 till CS7 eller liknande när den kommer :)

Man har alltid kunnat uppgradera sin student version till nästa version när den kommit. Det är inget de ändrat

ANNONS
Götaplatsens Foto