fikkser
Aktiv medlem
Som vanligt kliar det mot min vilja i fingrarna när det kommer ut häftigare saker på marknaden. Jag skäms lite över att jag redan vill byta ut min knappt halvår gamla k-7. ISO-prestandan är det som lockar mest och det påminner mig om när jag bytte från k10 till k20 och det var det värt, nog för att det var en väldigt liten investering att byta till k20 för ett år sedan.
Ni som sålt era, vad har ni fått och hur lätt var det att sälja? Har sett att det legat ute ett flertal k-7 för flrsäljning på diverse ställen.
Kan jag få ut minst 7500 med/utan kitobjektiv känns det inte som att bli rånad i alla fall. Då blir det ungefär 4500kr för en K-5. Eller +1500 för en K-r.
Jag är osäker på om K-r är ett alternativ bara för att huset är av enklare modell.
Fler som är i samma tankar?
Ni som sålt era, vad har ni fått och hur lätt var det att sälja? Har sett att det legat ute ett flertal k-7 för flrsäljning på diverse ställen.
Kan jag få ut minst 7500 med/utan kitobjektiv känns det inte som att bli rånad i alla fall. Då blir det ungefär 4500kr för en K-5. Eller +1500 för en K-r.
Jag är osäker på om K-r är ett alternativ bara för att huset är av enklare modell.
Fler som är i samma tankar?