Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utbildning?

Produkter
(logga in för att koppla)
Svar: Allt från under en minut till en livstid.

Det finns egentligen inget bra svar på den frågan eftersom det beror på vilken sorts fotograf du vill bli, på vilket sätt du vill utbilda dig till det och slutligen även hur bra du måste bli för att anse dig ha nått målet.

Jag skulle kunna liksom många här på forumet kunna skriva en mindre uppsats på ämnet men då det inte är aktuellt så är det enda konkreta tipset att kolla Fotosidans länkar till utbildningar, söka på forumet och läsa ev. kommande inlägg av personer som är mer skrivgalna än vad jag är.

Det finns dock en uppenbar risk att det blir sparsamt med uppsatser om du inte kan precisera dig iaf. en aning.

Tidningen Foto brukar annars en gång per år ha en bra översikt över utbildningar i Sverige, i Norden och utomlands.

Senast ändrad:
LeadHead skrev:
Svar: Allt från under en minut till en livstid.

Det finns egentligen inget bra svar på den frågan eftersom det beror på vilken sorts fotograf du vill bli, på vilket sätt du vill utbilda dig till det och slutligen även hur bra du måste bli för att anse dig ha nått målet.

Jag skulle kunna liksom många här på forumet kunna skriva en mindre uppsats på ämnet men då det inte är aktuellt så är det enda konkreta tipset att kolla Fotosidans länkar till utbildningar, söka på forumet och läsa ev. kommande inlägg av personer som är mer skrivgalna än vad jag är.

Det finns dock en uppenbar risk att det blir sparsamt med uppsatser om du inte kan precisera dig iaf. en aning.

Tidningen Foto brukar annars en gång per år ha en bra översikt över utbildningar i Sverige, i Norden och utomlands.

Visst kan jag precisera mej.. Det är djurfotograf jag vill bli i så fall.. Jag vill bli så bra att jag kan jobba med det & leva på det.. Hur bra man behöver vara för det vet jag inte...

ANNONS
Götaplatsens Foto