Annons

Välkomna till Skutberget 8/7!

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Marcus tog desto fler. :)
Jodu. 216,4MB (efter zip) med Dimage Z2! Det är inte illa det.

Men att köra drygt 216MB för nedladdning över min server vetesjutton hur bra det går.

Minns någon en länk där man gratis kunde föra över megafiler? Jag har för mig att en sådan tjänst finns någonstans i cyber, men hittar inte igen den.

Annars får jag nog lov att posta skiva med snigelpost eller dela upp i flera omgångar Hans (eller funkar fildelning från min Mac till din burk om jag delar så till dig?) Hela får jag inte upp på min egen server iaf tror jag..

Ni har ju plåtat finfina bilder allihop! Utom Anders sista då som ju är rätt ful, men det är nog motivets fel;) Jag fixar mina när jag orkar hemma vid rätta skärmen någon gång. Det blir dock inte idag.
 
Senast ändrad:

sajbermartin

Aktiv medlem
lottawe skrev:
Jodu. 216,4MB (efter zip) med Dimage Z2! Det är inte illa det.

Men att köra drygt 216MB för nedladdning över min server vetesjutton hur bra det går.

Minns någon en länk där man gratis kunde föra över megafiler? Jag har för mig att en sådan tjänst finns någonstans i cyber, men hittar inte igen den.


http://www.megaupload.com bör funka för detta ändåmål. Va väldigt länge sen jag använde mitt konto, men funkade iaf då för någon liknade uppgift :)
Man kan juh alltid testa, vill du så kan du låna mitt konto, bara du hör av dig i så fall...

Hoppas det funkar! :)
 

lottawe

Aktiv medlem
Perfekt Martin, precis vad jag sökte. Tack! Jag fick dessutom upp filen så Hans kan börja ladda ner filen till Marcus (från teliamejlen Hans) nu.
 
ANNONS