Annons

Vanguard stativ

Produkter
(logga in för att koppla)

nomic

Ny medlem
Hej,

jag är ny på forumet.

För ett par månader sedan köpte jag en begagnad men funktionell och bevarad Vanguard stativ. När jag fick den hem såg jag att plattan som man fäster på kameran saknas. Efter lite research fick jag reda på att den heter "Vanguard Replacement Quick Release QS-15". Har varit i kontakt med en leverantör i USA och trots att de har produkten sänder dom inte till Europa, eller har en hjälpsam kundtjänst som jag kontaktat två gånger.

Vet någon här på forumet om det är något svenskt som öretag säljer dessa plattor?

Väldigt tackam!!

nomic

Kostar?

För då kan ni använda er utav ShopUSA som lämpar sig till såna ÅF som inte skickar personligen till EU eller andra länder utanför USAs gränser.

Med hjälp av ShopUSA får ni en Amerikansk adress varpå ni sedan registrerar hos ShopUSA om vad ni köpt så skickar de hem era grejer med tullavgifter och andra omkostnader inräknade.

Dock i undantag att om ni får tag på era grejer billigare från t.ex Amazon.co.uk eller annan ÅF i USA som har leverans till EU/Sverige så behöver ni inte använda er utav denna tjänst.

Länk: http://www.shopusa.se

ANNONS
Götaplatsens Foto