Annons

Var hittar jag uppgift på...

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
Hej!

- Var hittar jag uppgift på hur långt fram i tiden som mitt medlemskap sträcker sig?

- Var hittar jag uppgift på hur många bilder jag kan lägga upp i bildkritikpoolen efter att jag har kommenterat många bilder i just den poolen?

/Nonno

(1) Det hittar du överst i högerspalten på http://www.fotosidan.se/member/index.htm
(2) Det ser du först när du försöker ladda upp en bild. Vid tillfälle så implementerar vi så man ser det när man tittar på pool.

Tack för svar David, men jag hittar inte var på "Min sida" det står. Jag misstänker partiellt synbortfall här hos mig - var på sidan ser jag detta datum?

En annan fråga, när jag ändå är igång så tänkte jag lösa bronsmedlemskap för två år framåt utöver den tid som jag redan betalat för. Går det att göra det genom att bara betala in ytterligare en hundralapp eller två, eller blir det tokigt på något sätt för er att administrera?

Samtidigt vill jag passa på att tacka för generositeten att bronsmedlemskapet omfattar hela 200 bilder. Jättehärligt ju! :)

/Nonno

Äsch, nu klickade jag på länken "Ditt medlemskap" och där hittade jag svaret på min fråga. Sorry att jag är så besvärlig...
/Nonno

Du kan göra flera beställningar efter varandra (du måste genomföra köpet helt och sen starta om), hela tiden så räknas slutdatum fram.

God Jul! :)

Tack för svaren.
Förändringarna av innehåll och omfattning i de olika medlemskapen är en riktigt schyst julklapp åt oss medlemmar.

God fortsättning! :)

/Nonno

ANNONS
Götaplatsens Foto