Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Voigländer Vito BL

Produkter
(logga in för att koppla)

jonte11

Aktiv medlem
Hallå!
Är det någon som har någon info om denna Voigländer kamera.

All sorts info mottages tacksamt!

Oj Jimmy.. Det var inte roligt..

Men hann du pilla något på den innan den fick fötter?

Jag kände mig lite osäker på vad alla rattar och kranar var till för.

Tyvärr, det var över 10 år sen den försvann!

Grejen var att dom snodde gamla skitiga arbetskläder, PLAST bestick & annat skräp i samma inbrott!

Har du prövat att söka på nätet? Det brukar dyka upp en massa info om man söker lite?

Fick direkt många svar när jag sökte efter denna kamera på eniro.se. Ful kamera i mitt tycke, men med bra objektiv. Gillar de tidigare versionerna med bälg bättre.

Softasnubben skrev:
Grejen var att dom snodde gamla skitiga arbetskläder, PLAST bestick & annat skräp i samma inbrott!

Vad var det för plast de stal?

Jo jag kollade runt och såg även leopolds antikvariat.

De flesta sidor på nätet om kameran är ju av naturliga skäl på tyska. Det är ju inte direkt min starka sida.. Ska pröva babelfish eller liknande..

Tack för hjälpen..

J. Patric skrev:
Fick direkt många svar när jag sökte efter denna kamera på eniro.se. Ful kamera i mitt tycke, men med bra objektiv. Gillar de tidigare versionerna med bälg bättre.

Vad var det för plast de stal?

Jo du vet sånna där engångsbestick Det var helt otroligt, dom snodde allt som var VÄRDELÖST! förrutom kameran då =(

Softasnubben skrev:
Jo du vet sånna där engångsbestick Det var helt otroligt, dom snodde allt som var VÄRDELÖST! förrutom kameran då =(

Jag använde papperstallrikar ett tag när jag var extra lat. Synd att jag slängde dem, för hade jag sköljt av dem så kanske jag hade kunnat kränga dem i något östland. :-/

ANNONS
Götaplatsens Foto