Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Voigländer Vito BL
- Trådstartare jonte11
- Start datum
Softasnubben
Aktiv medlem
Det enda är att nånstans i baltstaterna finns pappsens gamla Vito, förbannade inbrotts tjuvar!!
Softasnubben
Aktiv medlem
Tyvärr, det var över 10 år sen den försvann!
Grejen var att dom snodde gamla skitiga arbetskläder, PLAST bestick & annat skräp i samma inbrott!
Har du prövat att söka på nätet? Det brukar dyka upp en massa info om man söker lite?
Grejen var att dom snodde gamla skitiga arbetskläder, PLAST bestick & annat skräp i samma inbrott!
Har du prövat att söka på nätet? Det brukar dyka upp en massa info om man söker lite?
Softasnubben
Aktiv medlem
Här är den nån jeppe som kränger bruksanvisningar, kanske något om du bör i Stockholm.
http://www.abm.se/leopolds/Bocker.foto.bruksanv.T_V.html
http://www.abm.se/leopolds/Bocker.foto.bruksanv.T_V.html
J. Patric
Aktiv medlem
Fick direkt många svar när jag sökte efter denna kamera på eniro.se. Ful kamera i mitt tycke, men med bra objektiv. Gillar de tidigare versionerna med bälg bättre.
Vad var det för plast de stal?
Softasnubben skrev:
Softasnubben
Aktiv medlem
J. Patric skrev:
Fick direkt många svar när jag sökte efter denna kamera på eniro.se. Ful kamera i mitt tycke, men med bra objektiv. Gillar de tidigare versionerna med bälg bättre.
Jo du vet sånna där engångsbestick Det var helt otroligt, dom snodde allt som var VÄRDELÖST! förrutom kameran då =(
J. Patric
Aktiv medlem
Softasnubben skrev:
Jo du vet sånna där engångsbestick Det var helt otroligt, dom snodde allt som var VÄRDELÖST! förrutom kameran då =(
Jag använde papperstallrikar ett tag när jag var extra lat. Synd att jag slängde dem, för hade jag sköljt av dem så kanske jag hade kunnat kränga dem i något östland. :-/