Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Hej,
då kör vi så. Nu är det Gun-Ingers tema lekande barn som gäller och från 30/6-10/8 är det fritt tema och två bilder.
Ha en rolig, solig sommar!!!
Hälsningar
Anne-Lise
Hej FoQuskvinnor,
min idé är en kompromiss då. Nästa gång det är dags att byta tema väljer var och en själva. Vi har 6 veckor på oss och i gengäld får vi lägga in två bilder var. Inget sommarstress då. Det är i så fall viktigt att inte glömma bort att kommentera bilder som läggs in sent i perioden. Vad säger ni om det?
Hälsar Anne-Lise
Mig spelar det heller ingen roll....men kanske vore det lite kul att ha som "öppet tema" " Min sommar", eller nåt? Men som sagt, kör med majoriteten..! :-)
/Maria
Glömde skriva att det kvittar mig om vi har som vanligt eller sommaruppehåll. Det är kanske många som vill vi skall ta sommarlov då gör vi det...
natti natti på er
Käraste någon är det redan tid att byta Tema och jag har inte hört av mig ...fy skäms..tur jag tittade in nu innan jag stängde ner datorn..
jag har varit så mycket i trädgården så någon dag har jag förbjudit mig själv vara vid datorn..
vi tar Lekande barn.............
det finns överallt kring oss nu när det är sommar och en del har säkert käcka bra bilder i sina samlingar...
gissar vi alla gillar såväl stora som små barn...jag vet inte var gränsen i ålder går det får nu själv bestämma....
ha fina dagar på er...vi har haft så underbara sommardagar här i Hässleholm men nog behöver natur och djur lite regn nu....
Denna gången tackar jag alla så här för era kommentarer på min bild!
Jag är glad för att ni gillar den.
Jag tycker själv att den blåa färgen ihop med glasen är snyggt.
Hälsar Anne-Lise
Hej vänner,
som Annika mycket riktigt påpekade är det dags för nytt tema!
Denna gång är det Gun-Inger som väljer detta.
Ska vi köra sommarförlängning eller var tredje vecka som vanligt?
Tyck till!
Ha det skönt under solen.
Hälsar Anne-Lise
Hej alla!
Mig gör det inget om vi har olika teman var tredje vecka, eller om vi har ett tema över sommar månaderna. Det spelar mig ingen roll.
Ha en bra kväll!
Helena
För min del skulle det kännas bra med typ ett sommartema, kanske inte denna gång men nästa, kanske kunde vi rösta fram ett tema gemensamt, som gäller över juli-mitten av augusti.
Tack så jättemycket! Jo jag har varit jättenöjd med den där bilden, och ville testa om jag hade en chans i galleri fs, och det gick ju bra. Det är kul.
Helena
Hej alla!
Oj vilket härligt väder vi har ute nu. Jätteskönt.
Angående temat så har jag funderat länge på, vad jag ska hitta på när det väl blir min tur. Det har inte varit enkelt måste jag säga.
Det här temat får bild GLAS, kort och gott. Jag har insett att möjligheterna är oändliga att fota just glas.
Lycka till alla.
Ha en fortsatt bra dag!!
Helena
Oj då tid byta tema redan. Jag måste erkänna jag hinner inte med tiden nu. Brukar vara så denna tid. När ljuset kommer tillbaka är det så att jag är ute så mycket i trädgården helst på kvällarna då är allt tyst och lukten från växter kommer till sin rätt.
Glas helt utmärkt tema det finns överallt och går ta vackra men även spännande bilder av.
Ha det gott alla vänner i vår grupp.
Hälsar
Gun-Inger
GRATTIS Helena till din bild på stolen. Den tyckte jag så mycket om sedan du gjorde den så ren ...värd vara där ....
Hej alla.
Det här temat är lite knepigt för mig eftersom jag bor mitt i skogen och inte är så mycket i stan. Jag ska göra mitt bästa att lösa det innan tiden är "ute". Annars tar jag en arkivbild, om jag inte hittar den bild jag vill lägga ut på detta tema.
Ha det så bra alla. Lycka till med denna gångs tema.
Mvh
Helena
Hej Helena, som Gun-Inger redan berättat är det helt ok med arkivbilder men jag själv tycker att just temat är själva utmaningen att hitta och fota, fast jag är inte bra på att leva upp till det själv. Oftast leta jag motiv i två och en halv vecka sedan panikleta jag i arkivet efter lämpligt alternativ ;)
Lycka till då
Hälsar Anne-Lise
Vi har så olika åsikter om detta att det måste vara nytagna bilder. Som du kanske vet tycker jag en bra bild är alltid bra oavsett ålder på den.
Vore det så att inte bilder vi redan äger kan visas vad skall vi då ha dessa till det är frågan jag brukar ställa.
Ha det gott alla min fotovänner här i vår egna grupp.
Kramisar på er
Gun-Inger
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
SKÖN MIDSOMMAR!
då kör vi så. Nu är det Gun-Ingers tema lekande barn som gäller och från 30/6-10/8 är det fritt tema och två bilder.
Ha en rolig, solig sommar!!!
Hälsningar
Anne-Lise
min idé är en kompromiss då. Nästa gång det är dags att byta tema väljer var och en själva. Vi har 6 veckor på oss och i gengäld får vi lägga in två bilder var. Inget sommarstress då. Det är i så fall viktigt att inte glömma bort att kommentera bilder som läggs in sent i perioden. Vad säger ni om det?
Hälsar Anne-Lise
/Maria
natti natti på er
jag har varit så mycket i trädgården så någon dag har jag förbjudit mig själv vara vid datorn..
vi tar Lekande barn.............
det finns överallt kring oss nu när det är sommar och en del har säkert käcka bra bilder i sina samlingar...
gissar vi alla gillar såväl stora som små barn...jag vet inte var gränsen i ålder går det får nu själv bestämma....
ha fina dagar på er...vi har haft så underbara sommardagar här i Hässleholm men nog behöver natur och djur lite regn nu....
hälsningar till er alla
Gun-Inger
Jag är glad för att ni gillar den.
Jag tycker själv att den blåa färgen ihop med glasen är snyggt.
Hälsar Anne-Lise
som Annika mycket riktigt påpekade är det dags för nytt tema!
Denna gång är det Gun-Inger som väljer detta.
Ska vi köra sommarförlängning eller var tredje vecka som vanligt?
Tyck till!
Ha det skönt under solen.
Hälsar Anne-Lise
Ha en bra helg alla.
Helena
vad kul för dej att ha fått din bild publicerad i Galleri FS./Anne-Lise
Så roligt att din fina bild kom med!
Katarina
/Annika
/Maria
/maria
Oj vilket härligt väder vi har ute nu. Jätteskönt.
Angående temat så har jag funderat länge på, vad jag ska hitta på när det väl blir min tur. Det har inte varit enkelt måste jag säga.
Det här temat får bild GLAS, kort och gott. Jag har insett att möjligheterna är oändliga att fota just glas.
Lycka till alla.
Ha en fortsatt bra dag!!
Helena
oj vad dagarna går fort. I dag är det dags för nytt tema. Det är Helena som står på tur.
Lycka till!
/maria
Det här temat är lite knepigt för mig eftersom jag bor mitt i skogen och inte är så mycket i stan. Jag ska göra mitt bästa att lösa det innan tiden är "ute". Annars tar jag en arkivbild, om jag inte hittar den bild jag vill lägga ut på detta tema.
Ha det så bra alla. Lycka till med denna gångs tema.
Mvh
Helena