Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Vi har en ny medlem, Marie Bergvall som vi hälsa välkommen, är det något du undrar över är det bara att höra av dej.
Temat hittar du längst ner på startsidan.
Hälsar Anne-Lise
Jag önskar er alla fina mellandagar. Sköt om er väl.
Kramisar
###¤¤Gun-Inger
Nu har det varit min tur att välja tema och det blev "Vinterkänsla". Fri tolkning förstås! Hoppas på många härliga bilder i poolen...
Kram // Liselotte
Jag har fångat ett träd de här veckorna dock - titta gärna förbi på det. Tänker försöka mig på att återvända till det minst en gång i veckan fram till nästa höst.
Någon av er som gjort något liknande - hur blev det isåfall?
http://www.fotosidan.se/blogs/intebarainternist/tva-veckor-med-skalnastallen.htm#comments
Under hösten har min tid varit begränsad, Fotosidan har inte tagit så stor plats av min fritid. Jag har haft fokus på min "Varje dag" blogg, vilken vissa dagar har fått mig att slita mitt hår. Mörkt när jag far till jobbet, mörkt då jag kommer hem och ett ihålligt snöande på lunchen. Jag har elva dagar kvar, jag är snart i mål.
2013 har jag nya projekt på gång.
Vad gäller "FoQus så känner jag att mitt engagemang dalat. Då jag tycker det är viktigt med engagerade poolmedlemmar väljer jag att avsluta min tid i poolen. Jag kommer ju att träffa på er på andra ställen i fotovärlden.
Just nu ligger jag och väntar på att mitt lilla barbarn skall vakna.i eftermiddag blir det fjällstugan.
Jag önskar Er alla en riktigt God Jul .
/Brita
Marianne
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
längst ner på startsidan här på FoQus står det när det är dax att byta tema och vem som står på tur.
Vänliga hälsningar Anne-Lise
Nu drar det ihop sej mot jul och jag vill passa på att önska alla en riktigt SKÖN JUL och hoppas ni får vara lite lediga och njuta av den fantastiska vintern som visst finns över hela vårt land!
Jag vill minnas att vi körde som vanligt förra året så då kan vi kanske göra det i år också? om inte, tyck till. Vi ska ju inte skapa onödig stress och kanske vill vi prioritera annat.
Tack Therese för ditt temaval för så många olika, speciella träd har jag nog aldrig sett på en gång ;)
Hälsar Anne-Lise
Definitionen av lustig är antingen Humoristiskt eller Underlig, Besynnerlig...
Så det finns massor av träd. Så fram med er tolkning. :)
/Therese
Ledsen att jag inte hunnit med att delta i förra temat. Har varit mycket senaste tiden samt att jag varit borta på semester en vecka då jag passat på att fylla år!
Ska försöka hinna med och kommentera i efterhand, ser fram emot nästa roliga tema, bara att ge sig ut i naturen och leta.
Hälsn
/Annika
Jag är ledsen att jag inte hunnit med att kommentera ordentligt senaste veckorna, det här mörkret har i kombination med mer än vanligt mycket jobb skickat in mig i ett lite ospirituellt tillstånd. Idag är det dock strålande solsken över vintervit isbelagd Siljan, nyinkommen från jyckepromenaden har inspirationen återkommit och jag önskar er alla en mycket skön första advent!
Så har jag också det kommande temat med start 2 dec...
Jag har funderat och funderat och till och med rådfrågat min tjej hemma. Nu har jag kommit på något som jag tror skulle fungera denna årstid är inte något som har med julen och göra. Inte ännu...
Utan jag har valt ett tema som är: LUSTIGA TRÄD.
Jag läser aldrig aldrig vad någon annan skrivet förrän jag själv kommenterat en bild.
Lustig för Liselott och jag har tolkat bilden exakt likadant. Så kan det bli.
Tror det har hänt tidigare.
¤¤¤//Gun-Inger
dagarna rinner iväg i en rasande fart och på söndag är det dax för nytt tema. Denna gång är det Therese som ska utmana oss. Jag tycker det är kul att se hur vi olika vi tolka temat varje gång och vi är väldigt uppfinningsrika tycker jag :). Jag återkommer på söndag,
tills dess
sköt om er och var ute när ni kan
Anne-lise
http://www.fotosidan.se/blogs/intebarainternist/ljusletarlek-pa-fredagskvallen.htm
/Maria