Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
I alla fall ett trevligt tema, så nu blir det till att fundera.
Ha en skön vår alla trevliga foquskvinnor
/ Marianne
Jag gissar Cat har så mycket kring sig så hon vill säkert mer kanske hennes ork inte räcker till.
Vi måste få komma i gång med något nytt för det är det som sporrar och håller ihop vår grupp.
Just denna gruppen är den som jag känner ger mig mest just nu när det gäller Fotosidan.
Sov gott hoppas jag ni gör nu alla mina vänner
Gun-Inger nattugglan måste snart somna in.
Inger
Jag fick kalla på min "fotogubbe".
Vi har aldrig sett detta ljus någon gång här nere i Skåne. Det var dimma som gjorde att det blev detta sken av alla tända gatlyktor.
Hoppas på att kunna ta en bild till .................... Jag får kanske se om jag har någon från Skagen där finns det vackra ljuset som är nordiskt.
Sköt om er väl allesammans i detta härliga försommarväder.
Gun-Inger
kram Liselotte
HÄPP!
Inger
/ Marianne
Vi har inte det på det sätt i Hässleholm som på Österlen. Där finns många konstnärer bosatta just för ljuset.
Likaså på Skagen.
Välkommen tillbaka Cat. Vad har du disputerat?
Jag gör så gott jag kan .................
Ha en härlig Valborsmäss och Första Maj allesammans. Just nu ser vårt avlånga land så annorlunda ut.
Skulle vilja suttit på en gås och flugit över det.
Kramisar
Gun-Inger
Fortsatt fin helg på er alla i vår pool som ger mig så mycket lycka inom mig.
Gun-Inger
/Marianne
Redan nu kan jag avslöja att nya temat (läxan) blir Nordic Light. En hyllning till det fantastiska ljuset! Hoppas att det kan bli ett spännande och variationsrikt tema. Lycka till! Kram och god fortsättning på påskhelgen:))
Är i Dikanäs, har just kommit hem från en fisketur. Isarna har flytit upp och är torra och perfekta att skida på. Kommer nu värmen och solen blir det landvakar och det största problemet med detta, är hur vi kommer ut på isen. Det blir alltid någon råd. Ha en fin helg och njut av vårsolen/Brita
Hoppas det blir en skön helg med välbehövlig vila för alla.
Kram
Ha nu en riktigt skön och avkopplande påskhelg!
Själv kommer barn och barnbarn hem så vi blir 15 till bordet på påskafton.
Bara kul.
Har nog inte så mycket tid för fotande. Det blir nog mest barnbarnen och valpen.
Macrot får påskvila
Kram Marianne
Ha en skön Vår
Monica