Annons

Vilken bilmodell?

Produkter
(logga in för att koppla)
kan det vara en sådan? EVO? sorry men hade ingen bild som jag tagit på den modellen! Men lägger jag upp en bild ni ska gissa på så tar jag den själv!
 

Bilagor

  • hehej.jpg
    hehej.jpg
    73 KB · Visningar: 3,712
Jag antar att det var rätt eftersom vi är flera som gissa på samma.

Då fortsätter vi med en.....
 

Bilagor

  • saab.jpg
    saab.jpg
    26.5 KB · Visningar: 3,726
FILM) (Daniel Ahlin skrev:
Svaret ska vara i form av en bild. Så nu får du ut och jaga vipers så får vi se om du har rätt.

Sant, vart lite ivrig där, rätt utmanande att hitta en viper att fotografera mitt i skogen i Norrland. Kan till och med vara lättare att hitta den svenska varianten... huggorm... :)
 
Ursäkta, men är det inte synnerligen dumt att bara tillåta svar i form av en bild? Hur många Vipers finns det i Sverige, 10?
 
Makten skrev:
Ursäkta, men är det inte synnerligen dumt att bara tillåta svar i form av en bild? Hur många Vipers finns det i Sverige, 10?

men det gör det lite roligare. Vill man bara gissa bilen så finns det en sån tråd på nästan varje bilforum. Måste ju göra det lite speciellt för oss som fotograferar.
 
Viper klubben har 60 aktiva medlemmar och kravet för att vara med är att man äger minst en viper.

Gissar på att det finns 300 Vipers i Sverige.
Jag tror att det finns rätt många här som kan gå till sitt fotoarkiv och plocka fram en viperbild.

60-tals bilen ovan hade jag däremot inte bland mina bilder men det finns åtminstonne en fotograf här på fotosidan som har publicerat en bland sina bilder.

Om det är för lätt är det bara att öppna fönstret och fotografera någon av bilarna utanför.
 
Känns som tråden har stannat av, ska vi säga att man ska ha med en bild om man har en bild på bilen i fråga annars räcker det med namnet?
 
ANNONS