Dans bilder

Tre kompisar

Dessa tre fina hästar var inte intresserad av mig ett dugg men de stod där så fint i vintersolen så en bild fick det bli.

Publicerad 2017-01-14 14:54 | Läst 2069 ggr 4 Kommentera

Topp 4 bilder

Antar Peters utmaning och lägger in 4 bilder jag gillar lite extra mycket.

Publicerad 2017-01-09 19:25 | Läst 1315 ggr 7 Kommentera

Skogskyrkogården

Tog en tur till det mycket stora och vackra området  Skogskyrkogården söder om Stockholm. Riktigt kallt för fingrarna men några bilder blev det i eftermiddagens sol. Tänkte nog återvända i vår då det säkert är skönare att promenera runt med kameran.

Publicerad 2017-01-06 15:20 | Läst 1272 ggr 7 Kommentera

Riktig vinter

Riktig vinter igen här runt Stockholm och även om man gaska lätt hittar både motiv och fint ljus längtar jag till varmare tider.

Publicerad 2017-01-05 09:14 | Läst 1807 ggr 16 Kommentera

Sista för i år

Idag åkte jag ut till Vaxholm och fotade Kastellet på sena eftermiddagen. Tycker den är vackert upplyst och just idag var det väldigt rosa på himmeln när solen precis gått ner. Lite i förväg men GOTT NYTT ÅR!

Publicerad 2016-12-30 17:31 | Läst 2350 ggr 9 Kommentera
Föregående 1 ... 37 38 39 ... 171 Nästa