Dans bilder
Nöjd katt
Våran lille panter fick mycket mat och även julklapp och då blir man ju väldigt trött märkte vi på julaftonskvällen. Min Fuji X-T 2 fick anstränga sig lite på något högt ISO här(4000) God fortsättning önskas!
Publicerad 2016-12-25 16:44 | Läst 2737 ggr
8 Kommentera
Grönt och skönt
Verkar bli varmt och grönt till jul och för min del är det helt ok. Golfarna kan nog snart inte hålla sig längre kan jag misstänka! Ingen golfspelare i sikte på banan idag och jag bara fotade av det gröna ju. En god jul till alla önskas från mig!
Publicerad 2016-12-22 13:46 | Läst 2100 ggr
4 Kommentera
Solnedgång
Minnen från Grekiska ön Karpathos med dottern och solnedgången för några år sedan.
Publicerad 2016-12-21 16:02 | Läst 2083 ggr
5 Kommentera
Sommar igen
Fortsätter med temat sommar och tycker de bilderna kan njutas bäst vid denna årstid.
Publicerad 2016-12-20 18:58 | Läst 2455 ggr
10 Kommentera
Lite sommar
Lite sommarkänsla är alltid skönt att plocka fram dessa sista decemberdagar tycker jag.
Publicerad 2016-12-20 08:44 | Läst 1255 ggr
7 Kommentera





