Artiklar
Bilder
Nya i Bildkritik
Nya bilder
Favoriter
Topplistor
Tävlingar
Fototävlingar
Fotosidan Masters
Utmaningar / Foto-cup
Galleri Fotosidan
Grupper
Forum
Bloggar
Fotografer
Fotosidan Akademi
Fotosidan Magasin
Prenumerera
Läs digitalt
Kundtjänst
Proffsfoto
TV
Poddradio
Köp & sälj
Prylar
Butik
Medlemskap
Fotosidan Magasin
Böcker
Kalender
Sök
Sök bilder
Sök medlem
Sök i forum
Sök annonser
Bloggar
Logga in
Köp Plus/Prenumeration
0
Leverans till land:
Sverige
Skandinavien
Europeiskt land
Utanför Europa
Fortsätt handla
Töm varukorgen
Till Betala
Utökad sökning
Jag och min Pentax
Kameran ljuger inte......
Dag 206 Leva i nuet...
Det gäller att ta vara på sommaren.
Ha de gott
//B-O
Publicerad 2014-07-25 23:33 | Läst 1465 ggr
Logga in för att kommentera
Sten Björklund
2014-07-25 23:43
På något märkligt sätt har det blivit viktigare med åren.
Sten
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:13
När man blir äldre så inser man kanske värdet av livet och nuet.
//B-O
Dubbelolle
2014-07-25 23:43
Stämningsfull bild, har du använt lte blixtljus på båten? Ha en fin helg! LO
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:14
Tack LO, ja det blev en blixt där.
//B-O
Ingemar Svensson
2014-07-25 23:45
Oj vilken fin bild. Här kan man njuta så långt ögonen når, och långt där borta vaknar nästa kontinent.
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:16
Tack Ingemar ja solen och dess upp och nergångar är fantastiska.
//B-O
tomazon
2014-07-26 06:30
Så vackert, så vackert det där. Så mycket sommar i den bilden.
Tommy
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:17
Tack Tommy, ja det fantastiskt fint ku.
//B-O
niiiik
2014-07-26 08:58
Vilken läcker bild!
Idag blir det till att njuta av sommaren med lite strandliv...
/Niklas
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:19
Tack Niklas, ja det gäller att passa på.
//B-O
DanneWest
2014-07-26 10:03
Riktigt naturvacker bild och det är bara att njuta vidare!
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:21
Tack Dan ja det gäller att passa på.
//B-O
Hampus_6
2014-07-26 23:05
Nu fick du till det :) // Sören
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 00:23
Jo du, här njuter vi av solnedgångar.
//B-O
Mikael Jakobsson
2014-07-27 20:43
Stämningsfullt och man riktigt känner lugnet! Härligt!
Ha det fint!
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-07-27 21:31
Tack Mikael. Ja det var rent underbart.
//B-O
Bert-Ola Ekh
Bloggens förstasida
Bevaka kommentarer
Kommentera
Följ
Skriver om
Macrofluga
visby
Ketchup
UNT
Ekhenphoto
Webbplats ekhenphoto.se
Innehållskategorier
Arkiv
Maj 2015
Januari 2015
December 2014
November 2014
Oktober 2014
September 2014
Augusti 2014
Juli 2014
Juni 2014
Maj 2014
April 2014
Mars 2014
Februari 2014
Januari 2014
December 2013
November 2013
Oktober 2013
September 2013
Augusti 2013
Juli 2013
Juni 2013
Maj 2013
April 2013
Mars 2013
Februari 2013
Januari 2013
December 2012
November 2012
Oktober 2012
September 2012
Augusti 2012
Juli 2012
Juni 2012
Maj 2012
April 2012
Mars 2012
Februari 2012
Januari 2012
December 2011
November 2011
Oktober 2011
September 2011
Augusti 2011
Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Kategorier
Intresse - Macro
Intresse - Växter, insekter, naturdetalj
Teknik - Makro
Sten
När man blir äldre så inser man kanske värdet av livet och nuet.
//B-O
Tack LO, ja det blev en blixt där.
//B-O
Tack Ingemar ja solen och dess upp och nergångar är fantastiska.
//B-O
Tommy
Tack Tommy, ja det fantastiskt fint ku.
//B-O
Idag blir det till att njuta av sommaren med lite strandliv...
/Niklas
Tack Niklas, ja det gäller att passa på.
//B-O
Tack Dan ja det gäller att passa på.
//B-O
Jo du, här njuter vi av solnedgångar.
//B-O
Ha det fint!
Tack Mikael. Ja det var rent underbart.
//B-O