Artiklar
Bilder
Nya i Bildkritik
Nya bilder
Favoriter
Topplistor
Tävlingar
Fototävlingar
Fotosidan Masters
Utmaningar / Foto-cup
Galleri Fotosidan
Grupper
Forum
Bloggar
Fotografer
Fotosidan Akademi
Fotosidan Magasin
Prenumerera
Läs digitalt
Kundtjänst
Proffsfoto
TV
Poddradio
Köp & sälj
Prylar
Butik
Medlemskap
Fotosidan Magasin
Böcker
Kalender
Sök
Sök bilder
Sök medlem
Sök i forum
Sök annonser
Bloggar
Logga in
Köp Plus/Prenumeration
0
Leverans till land:
Sverige
Skandinavien
Europeiskt land
Utanför Europa
Fortsätt handla
Töm varukorgen
Till Betala
Utökad sökning
Jag och min Pentax
Kameran ljuger inte......
Dag 348 Finbesök i plommonträdet
men om det är en liten eller stor hackspett får någon hjälpa mig med.
Ha de gott
//B-O
Publicerad 2014-12-14 21:38 | Läst 1802 ggr
Logga in för att kommentera
Sten Björklund
2014-12-14 21:46
Ja, nog är det den större. Den mindre är bara halva storleken av den här. Den har dessutom vita tvärgående ränder över ryggen. Som dom vita längst ner på vingen men över hela ryggen.
Sten
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 17:03
Tack Sten, svårt för ett ovant öga. :-)
//B-O
Ingemar Svensson
2014-12-14 22:08
En ståtlig hacke i trädgården är inte fy skam:)
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 17:05
Nej det var länge sedan han var på besök
//B-O
imse 59
2014-12-14 22:53
Hacke är ju kul att spana på, bara han låter bli dom små ;-)
Ing-Marie
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 17:06
Ja det var lite roligt och den var snäll mot de små. :-)
//B-O
EGW
2014-12-15 02:02
Kalasbilder! Det är alltid kul när man lyckas få en fin bild på en hackspett.
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 17:08
Tack för den kommentaren, det är inte varje dag.
//B-O
Lena Holm
2014-12-15 07:52
Vilken fin gäst, en stor hackspett är det och de är roliga att titta på.
Hälsningar Lena
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 21:01
Ja det var roligt och genom fönster också. :-)
//B-O
Margareta Cortés
2014-12-15 11:40
Fint besök med fina bilder på gästen också.
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 21:03
Tack Margareta.
Ha de gott
//B-O
Khalad
2014-12-15 13:36
Utmärkta bilder på hackspetten! / Björn T
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 21:06
Tack Björn.
//B-O
gertphoto
2014-12-15 19:42
Jag gillar när hacke kommer på besök det är en större hackspett Första bilden gillar jag Ha det gott : ) // Gert
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 22:39
Tack Gert, ja det var lite oväntat.
//B-O
Dubbelolle
2014-12-15 21:32
Riktigt fina bilder på Hacke, fin miljö också! Hils, LO
Svar från
Bert-Ola Ekh
2014-12-15 22:40
Tack LO
//B-O
Bert-Ola Ekh
Bloggens förstasida
Bevaka kommentarer
Kommentera
Följ
Skriver om
UNT
Macrofluga
visby
Ketchup
Ekhenphoto
Webbplats ekhenphoto.se
Innehållskategorier
Arkiv
Maj 2015
Januari 2015
December 2014
November 2014
Oktober 2014
September 2014
Augusti 2014
Juli 2014
Juni 2014
Maj 2014
April 2014
Mars 2014
Februari 2014
Januari 2014
December 2013
November 2013
Oktober 2013
September 2013
Augusti 2013
Juli 2013
Juni 2013
Maj 2013
April 2013
Mars 2013
Februari 2013
Januari 2013
December 2012
November 2012
Oktober 2012
September 2012
Augusti 2012
Juli 2012
Juni 2012
Maj 2012
April 2012
Mars 2012
Februari 2012
Januari 2012
December 2011
November 2011
Oktober 2011
September 2011
Augusti 2011
Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Kategorier
Intresse - Macro
Intresse - Växter, insekter, naturdetalj
Teknik - Makro
Sten
Tack Sten, svårt för ett ovant öga. :-)
//B-O
Nej det var länge sedan han var på besök
//B-O
Ing-Marie
Ja det var lite roligt och den var snäll mot de små. :-)
//B-O
Tack för den kommentaren, det är inte varje dag.
//B-O
Hälsningar Lena
Ja det var roligt och genom fönster också. :-)
//B-O
Tack Margareta.
Ha de gott
//B-O
Tack Björn.
//B-O
Tack Gert, ja det var lite oväntat.
//B-O
Tack LO
//B-O