Bilder, och lite text, från min fotograf-vardag

Ute på banan

Stor golftävling avgjorde på Onsjö golfklubb i Vänersborg under sensommaren.

Publicerad 2014-09-08 09:29 | Läst 3578 ggr
Heléne Alklid 2014-09-08 12:07
Suverän skärpa med en härlig bokeh! =)