BILDER o TANKAR

Lite höstkänsla men inte mycket

Bara två blad kvar

Fortfarande i full blom

Tredimensionell höst 

och solen går ner i säck

......

Publicerad 2016-09-27 20:36 | Läst 2105 ggr 1 Kommentera

Tittut

Publicerad 2016-09-25 20:43 | Läst 2225 ggr 2 Kommentera

Åsså blir det reklam

Publicerad 2016-09-22 22:16 | Läst 2051 ggr 0 Kommentera

Jag pratade med en katt

Åh, va' fin du e'!

Snälla stanna så jag får ta ett kort av dig!

Nej det blev suddigt, vänta.

Nej det blev också dåligt! Bara ett till snälla! 

Jaa  nu är jag nöjd. Tack!

Då vänder kissen och går. 

Efter en stund stannar den och tittar på mig. 

Precis som den sa Hej då! 

.....

Publicerad 2016-09-21 09:05 | Läst 1962 ggr 0 Kommentera

Testade lite nattfoto

Ugglorna hoade i mörkret

Kameran trasslade i mörkret

Steg hördes i mörkret

Publicerad 2016-09-14 13:35 | Läst 2085 ggr 1 Kommentera
1 2 Nästa