BILDER o TANKAR
Sista dagen på 2015
Tidigt på morgonen
Iskallt
..
Publicerad 2016-01-01 00:46 | Läst 1087 ggr
1 Kommentera
Idag kom vintern en stund
Nu är den snart borta igen
..
Publicerad 2015-12-27 22:46 | Läst 2302 ggr
1 Kommentera
Jag använder fotot som bild
En gång i tiden målade jag med olja eller i akvarell. Att leka med färger och former var naturligt . Men att leka med färger på ett foto möter ofta på kritik. Det kan verka oproffsigt eller fult. Fusk eller fel. Det får betraktaren avgöra.
Jag leker och roar mig själv.
När ljuset är så obarmhärtigt att vi inte kan ta in det
får vi drömma oss bort i ett evigt hål i universum
Låta ljuset möta oss
Någonstans därute finns svaret på våra drömmar
..
Publicerad 2015-12-27 00:24 | Läst 2249 ggr
1 Kommentera










