Tomtebloss i skogen

Just innan mörkret föll på julafton. En kort promenad. Lite snö hade lagt sig på granarna

På annandagen kom äntligen solen fram igen.

Som tomtebloss i grenverket 

Kanske lite glöd som föll till marken.

.....

Publicerad 2025-12-27 13:31 | Läst 510 ggr
Vibybo 2025-12-28 14:23
Så vackert! Särskilt myren.
Svar från Lola Gren 2025-12-28 15:40

Tack Stefan!
Nu finns det hopp om ljus och längre dagar!
//Lola