Kväll, bad, kamera

Den lilla X Half:en från Fuji hänger med "överallt". Kanske som andra använder en telefon att fota med, men för mig passar det här bättre. 

Mvh Terje 

Inlagt 2026-06-28 07:54 | Läst 85 ggr
syntax 2026-06-28 09:13
Fin stämning i bilderna. Svensk sommarkväll i sin prydno.