Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Vintern och den övergivna järnvägsövergången.

Bilden tagen igår, idag var det tö, så jag skulle tro att det ser helt annorlunda ut nu! :)

Publicerad 2017-01-19 18:51 | Läst 2112 ggr 1 Kommentera

Stenarna vid Anundshög.

Det har varit tätt mellan resorna till Västerås. Igår behövde ungarna röra på benen innan resan hem. Därför stannade vi vid Anundshög. Jag var ju där och plåtade bara för ett par dagar sedan, men, men... Ljuset var inte alls detsamma som förra gången, utan det var rätt gråtrist i tövädret. Jag gick in för att bekanta mig med några av stenarna man rest för länge sedan i skeppssättningarna. Jag tycker de blev riktigt bra i svartvitt! :)

1.

2.

3.

4.

5.

Publicerad 2017-01-10 19:23 | Läst 2138 ggr 4 Kommentera

Några vyer med nysnö i Norberg.

Det blev en liten rundtur med kameran på årets andra dag...

1.

2.

(Här ska snart fikas igen. 7 maj är det invigning av Elsa Anderssons konditori. Fotofika där i mitten-slutet av maj, kanske vore nåt?? :)

3.

4.

5.

6.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Publicerad 2017-01-02 19:58 | Läst 1772 ggr 4 Kommentera

Vinterväglag...

*******

*******

Publicerad 2016-12-18 15:54 | Läst 4995 ggr 4 Kommentera

Röd lada, vinterlandskap...

*******

*******

Publicerad 2016-12-14 18:25 | Läst 1842 ggr 2 Kommentera
Föregående 1 ... 25 26 27 ... 28 Nästa