Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Vinterkänsla vid Badelunda kyrka!

Tänk att jag skulle behöva åka till Västerås och till "min" gamla kyrka för att möta vintern! :)

1. 

2. 

3. 

4.                           

5. 

6.                           

7. 

8. 

9.                           

10. 

Publicerad 2018-11-24 22:11 | Läst 3009 ggr 4 Kommentera

Glitter och glamour, helt naturligt...!

1.                         

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

~Norberg 23 november 2018~

Publicerad 2018-11-23 18:50 | Läst 3020 ggr 4 Kommentera

Svartvit höstkavalkad!

Nu har det varit så grått ute i flera dagar så till och med några av den senaste tidens bilder förvandlades till gråskala! :)

1.                           

2. 

3. 

4. 

5.                           

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

11. 

Publicerad 2018-10-31 20:20 | Läst 5482 ggr 0 Kommentera

Svartvitt är väl inte min gren...?

Men ibland blir det ju ganska snyggt! :)

Publicerad 2018-03-25 20:12 | Läst 3754 ggr 1 Kommentera

Magiskt på kyrkogården i Norberg!

Vilket ljus det var när jag åkte förbi kyrkogården! Dessutom var det som om Elsa från filmen Frost hade varit där med sitt trollspö, för det glittrade som av Kristall överallt. Det var så vackert! Jag stannade!

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

Publicerad 2018-03-16 20:21 | Läst 3655 ggr 5 Kommentera
Föregående 1 ... 19 20 21 ... 28 Nästa