Torekov

Jag köpte ett sommarkort för kr 595,- som gäller mellan 15 juni till 15 augusti. Under den tiden kan jag åka gratis tåg och buss inom Skåne.

I förrgår var jag i Torekov. Ditt hade min son och svärdotter kommit med sin segelbåt och så kunde jag sova i båten 1 natt sedan seglade de vidare till danska Hornbaek.

Dessa bilder har jag fotograferat med min Nikon D700 och AF Nikkor 50 mm f/1,8 D. Den köpte jag 2009. D700 har 12 MB i fullformat.

Inlagt 2026-06-27 09:11 | Läst 87 ggr